resultaten voor '{{ lastSearched }}'

Bedoelde je soms ?

Bedoelde je soms ?

Geen resultaten gevonden.
Ons Agenda FAQ: Waarom kan ik als applicatiebeheerder een mislukte registratie niet opnieuw versturen?

Ons Agenda FAQ: Waarom kan ik als applicatiebeheerder een mislukte registratie niet opnieuw versturen?

Is de knop 'Opnieuw versturen' niet zichtbaar?

  1. Controleer dan eerst de instellingen in het weekkaartprofiel van de medewerker. De settings hier bepalen of het nog mogelijk is om mislukte registraties bij een medewerker opnieuw in te sturen. Controleer specifiek of de deadline niet verstreken is en of er geregistreerd mag worden in een gefiatteerde periode.

  2. Controleer vervolgens eventueel de foutmelding/reden die bij de mislukte registratie staat en los deze handmatig op. Mocht de foutmelding onduidelijk zijn en de mislukte registratie kan alsnog niet opnieuw verstuurd worden, neem contact op met Nedap Support

Meer informatie: Ons Agenda: mislukte registraties inzien, opnieuw versturen of verwijderen

Applicatie(s)
Inhoudsopgave