resultaten voor '{{ lastSearched }}'

Bedoelde je soms ?

Bedoelde je soms ?

Geen resultaten gevonden.
Ons Agenda: mislukte registraties inzien, opnieuw versturen of verwijderen

Ons Agenda: mislukte registraties inzien, opnieuw versturen of verwijderen

In deze handleiding wordt stapsgewijs uitgelegd hoe mislukte registraties in Ons Agenda ingezien, opnieuw verstuurd of verwijderd kunnen worden door de applicatiebeheerder.

Overzichtshandleidingen over Ons Agenda

Raadpleeg voor algemene en overzichtsinformatie de onderstaande overzichtshandleidingen over Ons Agenda:

Benodigde autorisaties

Raadpleeg de handleiding Ons Agenda: autorisaties voor informatie over de benodigde autorisatie(s).

Inzien mislukte registraties

  1. Ga naar Beheer Instellingen Overige instellingen , klik onder het kopje Medewerker agenda op Configuratie en klik tot slot op Mislukte registraties.

    /topic-images/2019-08-13%2015_00_25-Ons_466.png
  2. Een filter is zichtbaar waarmee in weken, periodes, of maanden gebladerd kan worden in de mislukte registraties. De datum kan aangepast worden en/of de pijltjes kunnen gebruikt worden om te bladeren.

  3. Zodra er mislukte registraties aanwezig zijn, worden gegevens daarvan getoond, zoals in bovenstaande afbeelding.

  4. Door te klikken op de Details, wordt aanvullende informatie getoond.

    /topic-images/2019-08-13%2015_13_04-Ons_467.png
  5. Er opent een scherm waarbij aanvullend de cliëntnaam, de uursoort en de reden van de mislukte registratie getoond. Ook kan gekozen worden voor Opnieuw versturen of Registratie verwijderen.

    Is de knop 'Opnieuw versturen' niet zichtbaar? Controleer dan de instellingen in het weekkaartprofiel van de medewerker. Deze bepalen of een medewerker een mislukte registratie opnieuw mag insturen. Meer informatie hierover is te vinden in Ons Agenda: configuratie

    Verwijderde registraties zijn helemaal uit het systeem verwijderd. Ook is de afspraak zelf niet meer terug te vinden in Ons Agenda.

Applicatie(s)
Inhoudsopgave