resultaten voor '{{ lastSearched }}'

Bedoelde je soms ?

Bedoelde je soms ?

Geen resultaten gevonden.
Waarom worden registraties vanuit Ons Planning niet geëxporteerd naar Ons Administratie?

Waarom worden registraties vanuit Ons Planning niet geëxporteerd naar Ons Administratie?

Waarom worden uren, registraties, bezoeken, routes, diensten, tijd of zorgregels niet geëxporteerd vanuit Ons Planning naar Ons Administratie?

Oorzaak vinden

Er bestaat in Ons Planning een handig overzicht waarin je per medewerker kunt bekijken welke uren zijn geëxporteerd naar Ons Administratie.

  1. Zoek de medewerker op.

  2. Klik op Bekijk de zorg die deze medewerker levert.

  3. Klik op de dag waarover je de te exporteren of geëxporteerde uren wilt bekijken.

  4. De tabbladen Geëxporteerde uren en Preview geven inzicht. Het onderscheid hiertussen is dat onder preview te verwachten toekomstige registraties weergegeven worden.

    De getoonde gegevens zijn gebaseerd op de instellingen zoals deze ten tijde van het moment van exporteren actief zijn of waren.

Voorbeeld geëxporteerde uren

Als de uren zijn geëxporteerd, dan wordt dit rechtsboven in het groen weergegeven.

/topic-images/geexporteerde%20uren%20ok_1525.png

Voorbeeld niet geëxporteerde uren

Als de uren niet zijn geëxporteerd, dan wordt hiervan ook de reden getoond. Vaak is deze reden geen fout, maar een logisch gevolg van een of enkele instellingen. Er kunnen meerdere redenen aan ten grondslag liggen. De details van de reden worden op de pagina in het oranje weergegeven.

/topic-images/geexporteerde%20uren%20gefaald_1524.png
Inhoudsopgave