Bedoelde je soms ?
Taak: Ons Planning - Plannen en roosteren (Alle teams)/Ons Planning - Plannen en roosteren (Eigen teams)
Taak: Ons Planning - Roosteren (Eigen teams)
Bovendien heb je een teamlidmaatschap nodig voor het betreffende team.
Zie Overzicht van alle soorten notities in Ons voor meer informatie.
Wanneer een planner of roosteraar contact heeft met een cliënt of medewerker, kan de communicatie worden vastgelegd in zogenaamde logregels. Een planner kan dit gebruiken om afspraken met de cliënt in vast te leggen, of als geheugensteuntje. Het logboek is inzichtelijk voor de planner of roosteraar via het medewerkervenster in het rooster en via de medewerkerkaart onder het kopje 'Communicatie'. De medewerker zelf (zonder de rechten om te plannen en roosteren) heeft geen toegang tot dit logboek.
Logregels blijven 3 maanden na aanmaken zichtbaar; daarna worden deze automatisch verwijderd.
Zoek de cliënt op en kijk bij de cliëntgegevens onder het kopje 'Communicatie'. Klik op Log een gesprek met deze cliënt.
Vul hier de logregel in en klik op Toevoegen.
Logregels/notities kan je ook bij medewerkers gebruiken. Je doet dit op dezelfde manier als bij cliënten, maar dan onder de knop Log een gesprek met deze medewerker.
Klik in een planscherm met de rechtermuisknop op een plankaartje en kies voor Voeg logregel toe.
Schrijf in het tekstvak de logregel en klik vervolgens op Opslaan.
Vanaf hier is het ook mogelijk om rechtstreeks naar het logboek van de cliënt te gaan.