resultaten voor '{{ lastSearched }}'

Bedoelde je soms ?

Bedoelde je soms ?

Geen resultaten gevonden.
SSO FAQ: Waardoor wordt de melding 'Je probeert aan te melden maar we weten niet bij welk account je hoort. Meld je aan met je Ons account om deze te koppelen' veroorzaakt?

SSO FAQ: Waardoor wordt de melding 'Je probeert aan te melden maar we weten niet bij welk account je hoort. Meld je aan met je Ons account om deze te koppelen' veroorzaakt?

Gebruikers kunnen automatisch gekoppeld worden aan een SSO-provider op basis van e-mailadres en in sommige gevallen het medewerkernummer. Hiervoor is het nodig dat de SSO-provider een claim aanbiedt waarin het e-mailadres (claim: email) of het medewerkernummer (claim: employee_number) staat. Het e-mailadres of medewerkernummer moet in Ons gelijk zijn aan dat in de SSO-provider. Als de gegevens overeen komen, en de claim wordt aangeboden, dan kan de gebruiker automatisch worden gekoppeld. Als dat niet lukt, dan betekent dat dus dat de claim niet- of niet goed wordt aangeboden, of dat de gegevens in Ons en in de SSO-provider niet overeenkomen.

Als zowel email als employee_number wordt aangeboden door de SSO-provider, dan gebruikt Ons automatisch het medewerkernummer. Als er automatisch gekoppeld moet worden op basis van e-mailadres, zorg er dan voor dat employee_number niet wordt aangeboden.

Inhoudsopgave