De onderstaande handleiding geeft een toelichting op de autorisaties voor Ons Ketenverkeer. Andere handleidingen over Ons Ketenverkeer zijn:
Ons Ketenverkeer maakt gebruik van de onderstaande autorisatietaken, die terug te vinden zijn in Ons Autorisatie. Gebruikers moeten over de juiste set van autorisatietaken beschikken om toegang te hebben en de gewenste handelingen uit te kunnen voeren. Afhankelijk van de gewenste handelingen kan de set van benodigde autorisaties verschillen.
Ons Ketenverkeer configureren
Ons Ketenverkeer berichten inzien
Ons Ketenverkeer berichtstatus aanpassen
Ons Ketenverkeer berichten labelen
Ons Ketenverkeer ketenrapportages aanmaken
Ons Ketenverkeer foutmeldingen afhandelen
Ons Ketenverkeer bijlagen inzien
Ons Ketenverkeer bijlagen in cliënt dossier opnemen
Ons Ketenverkeer inhoud van uitgaande berichten aanpassen
Ons Ketenverkeer berichten opnieuw verwerken
Ons Ketenverkeer berichten verwijderen uit extern systeem
Met onderstaande taken kunnen gebruikers Zorgmail-berichten versturen én krijgen ze toegang tot Ons Ketenverkeer:
Ons Ketenverkeer berichten opstellen
Ons Ketenverkeer berichten versturen
Met onderstaande taak kunnen gebruikers wel ketenrapportages en brieven versturen, maar krijgen ze geen toegang tot Ons Ketenverkeer:
Ketenrapportages en brieven [van een cliënt] als Zorgmail-bericht versturen
Ons Ketenverkeer ongekoppelde berichten beheren
Ons Ketenverkeer ongekoppelde berichten voor je eigen team beheren
Ons Ketenverkeer bestaande ons cliënt aan bericht koppelen
Ons Ketenverkeer nieuwe ons cliënt aanmaken
Ons Ketenverkeer cliënten zoeken
Bij het openen van berichten kijkt Ons Ketenverkeer ook naar cliënt-medewerkerrelaties van de gebruiker. Op basis van deze instelling wordt bepaald of de gebruiker toegang heeft tot het bericht dat deze wil openen. Bij het ontbreken van de benodigde cliënt-medewerkerrelatie geeft Ons Ketenveer de gebruiker aan dat deze onvoldoende toegang heeft.
Bij inkomende berichten die betrekking hebben op een persoon, controleert Ons Ketenverkeer aan de hand van het BSN in het bericht of het bericht hoort bij een cliënt die ook in de Ons Suite bestaat. In dit geval vraagt Ons Ketenverkeer via een beperkte cliënt header of het bericht bij de genoemde cliënt hoort. De gebruiker wordt dan gevraagd om het bericht te bevestigen of af te keuren. Bij bevestiging wordt daarna volgens de werkwijze hierboven de toegang getoetst op basis van de cliënt-medewerkerrelatie. Mocht het toch niet de juiste cliënt betreffen, dan is deze nog aan te passen met de knop 'Cliënt wijzigen'.