Bedoelde je soms ?
Zie Ons Dossier-app: toelichting, configuratie en gebruik voor meer informatie over dit onderwerp.
Bij het openen van de app krijg je een overzicht met cliënten te zien. In deze lijst staan de betreffende cliënten voor wie jij geautoriseerd bent en van wie de app het waarschijnlijk acht dat je het dossier nodig zou kunnen hebben. Op dit moment wordt die waarschijnlijkheid bepaald door:
Cliënten in je planning van gisteren t/m overmorgen. De gegevens van deze cliënten zijn twee dagen vóór tot en met een dag ná het geplande bezoek beschikbaar.
Cliënten naar wie je in de app hebt gezocht (8 dagen in Android en in iOS tot je ze zelf van lijst verwijdert).
Er kan gezocht worden op alle cliënten waar de gebruiker voor geautoriseerd is. Om cliënten te vinden waarvoor je niet geautoriseerd bent, is de escalatiefunctionaliteit beschikbaar.
Cliënten voor wie je geëscaleerd hebt, zolang je de escalatie voor die cliënten loopt (max 10 uur).
Het cliëntoverzicht krijg je in beeld als je de Ons Dossier-app opent, maar je kunt er ook komen door in het hoofdmenu te klikken op cliënten.
Door de naam van een cliënt in het cliëntoverzicht naar links of naar rechts te vegen, verberg/verwijder je deze in de lijst (Android/iOS). Dit kan handig zijn voor het actueel houden van je cliëntlijst als je bijvoorbeeld per ongeluk de verkeerde cliënt hebt opgezocht. Zodra je de cliënt opnieuw opzoekt, verschijnt deze weer in de lijst.
In iOS kunnen alleen cliënten, die NIET op de looplijst staan of bij wie op de achtergrond geen synchronisatieproces loopt, verwijderd worden.
Typ in de zoekbalk om een cliënt te zoeken. Zodra er twee karakters zijn getypt, komt er een lijst met suggesties in beeld.
Cliënten uit zorg zijn nog twee weken na de uit zorg-datum zichtbaar in de app. Bij de cliënt is wel zichtbaar dat diegene uit zorg is.