resultaten voor '{{ lastSearched }}'

Bedoelde je soms ?

Bedoelde je soms ?

Geen resultaten gevonden.
Aan de slag als Ons Coach

Aan de slag als Ons Coach

De implementatie van Ons is afgerond en de livegang is achter de rug. Je bent nu Ons Coach! In deze handleiding vind je een korte samenvatting van wat jouw rol als Ons Coach inhoudt, waar je welke informatie kunt vinden en bij wie je welke vraag kunt stellen. Deze handleiding is te gebruiken als naslagwerk.

Supportportaal

Je bevindt je momenteel op ons Supportportaal. Dit is de belangrijkste informatiebron voor Ons Coaches. Je komt hier door op het vraagteken te klikken vanuit de applicatie waar je je bevindt:

/topic-images/SupportportaalNavigatie_1990.jpg

In de menubalk bovenaan en onder de tegels op het Supportportaal vind je de actuele problemen. Deze worden alleen weergegeven als je via het vraagteken naar het Supportportaal gaat, zoals hierboven staat aangegeven. Als er sprake is van een storing waarbij applicaties echt onbereikbaar zijn, wordt op het Supportportaal een grote balk in beeld weergegeven met de inhoud van de storing en welke applicaties het betreft. Als er geen storingen zijn, vind je de statuspagina rechts bovenaan achter het groene vinkje:

/topic-images/Supportportaal_AandeslagalsOnsCoach_screenshot_actuele_problemen_1991.jpg

Verder naar beneden op het Supportportaal vind je koppelingen naar de laatste webcasts op de hoofdpagina met daaronder een link naar de opnames per onderwerp. Je vindt er ook het laatste nieuws over applicatie-overstijgende onderwerpen, maar nooit over zaken waarbij er in jullie omgeving directe aanpassingen nodig zijn. Indien er actie vereist wordt vanuit jullie organisatie zal er altijd een mail worden gestuurd.

Statuspagina

Je kunt ook direct navigeren naar onze Statuspagina via https://status.nedap-healthcare.com/#!/. De statuspagina is onafhankelijk van het Supportportaal te bereiken. Tip: sla deze op als bookmark en meld je aan voor notificaties voor je Outlook om als eerste op de hoogte te zijn van een eventuele storing.

Updates en ontwikkelingen

Helemaal onderaan op de hoofdpagina van het Supportportaal zijn snelkoppelingen te vinden naar het update-en releasebeleid en de Ontwikkelplanning. Zo weet jij welke functionele versie of functionaliteit wanneer beschikbaar komt.

Ons Aankondigingen

Via de Hub (de puntjes rechtsboven in de applicatie) is Ons Aankondigingen te benaderen. Hier is per Ons-applicatie te lezen welke functionaliteiten of aanpassingen binnenkort geïnstalleerd worden. Elke dinsdag tussen 19.00 en 22.00 uur worden er updates uitgevoerd op jullie omgeving, waarbij de releasenotes hierover in Ons Aankondigingen ook beschikbaar komen. Op dinsdagavond moet je daarom rekening houden met een tijdsvak van 5 tot 10 minuten waarin jullie omgeving even niet bereikbaar is.

Community

Ben je benieuwd hoe andere organisaites de applicatie in bepaalde situaties gebruiken? Neem dan een kijkje op onze discussieplatformen Samenwerken met Nedap en Basecamp. Meer informatie over deze platformen is te vinden via de link Community in de menubalk bovenaan op het Supportportaal

Wie vraag ik waarvoor?

Accountmanager

De accountmanager van Nedap is het vaste aanspreekpunt voor jouw organisatie en verantwoordelijk voor de inzet van onze oplossingen. Voor vragen over de ontwikkelrichting, het contract en nieuwe functionaliteiten kun je terecht bij je accountmanager.

Businesspartner

De businesspartner is de juiste persoon voor vragen over de inrichting van de applicaties en over de (her)inrichting van nieuwe en bestaande functionaliteiten. Ook voor kennisvraagstukken, bijscholing en trainingen kun je bij de businesspartner terecht. Ook na de implementatie kun je dus nog steeds bij je businesspartner terecht. In overleg met de businesspartner kun je hier afspraken over maken. Bekijk het overzicht van alle businesspartners.

Supportteam

Het supportteam van Nedap Healthcare voorziet jou van informatie, zodat je zo zelfstandig mogelijk met Ons kunt werken. Werkt de software niet naar behoren werken of ervaar je onterechte problemen of bugs? Neem dan contact op met het supportteam. Ook als de software niet aan de huidige wet- en regelgeving lijkt te voldoen, kun je hiervoor contact opnemen met het supportteam.

Contact met het supportteam

Onder de knop Contact op het Supportportaal vind je een link naar ons ticketsysteem TOPdesk. Als Ons Coach kun jij hier een taak of melding indienen. Wij zijn op werkdagen tijdens kantoortijden telefonisch bereikbaar via 085-2126220. Bij grote storingen buiten kantoortijd is onze storingsmedewerker bereikbaar via hetzelfde nummer.

Caren

Support voor Carenzorgt wordt geleverd door het supportteam van Caren. Heb je een vraag of vind je iets onduidelijk? Raadpleeg dan hun portaal voor verdere uitleg. Kun je daar je antwoord niet vinden? Maak dan een ticket aan via TOPdesk. 's Ochtends is dit supportteam ook telefonisch bereikbaar via 085-2126240.

Inhoudsopgave