resultaten voor '{{ lastSearched }}'

Bedoelde je soms ?

Bedoelde je soms ?

Geen resultaten gevonden.
TOPdesk: inloggen en gebruiken

TOPdesk: inloggen en gebruiken

Om gebruik te kunnen maken van TOPdesk is een inlogaccount vereist. 'Ons coaches' kunnen via TOPdesk tickets en meldingen aanmaken. In deze handleiding wordt omschreven hoe het inloggen in TOPdesk voor een Ons coach in zijn werk gaat.

Inloggen

Om gebruik te kunnen maken van TOPdesk is het noodzakelijk om eerst een wachtwoord in te stellen. Het wachtwoord is aan te maken via onze activatie e-mail met het onderwerp 'Je account voor het ticketsysteem van Nedap healthcare', die aan je toegestuurd is.

Vervolgens volg je het volgende stappenplan om in te loggen in TOPdesk.

  1. Klik in de ontvangen e-mail op klik hier om je wachtwoord in te stellen.

  2. Je komt nu op een pagina waarop gevraagd wordt je e-mailadres in te vullen. Dit e-mailadres zal ook je gebruikersnaam worden. Vul deze in en je ontvangt een nieuwe 'activatiemail'.

  3. Door op de link in de activatiemail te klikken, kom je op een pagina waar je een nieuw wachtwoord kan kiezen.

  4. Vervolgens kom je op de inlogpagina van TOPdesk. Kies hier voor de optie 'Ik ben gebruiker van Nedap Ons'.

  5. Vul je gebruikersnaam (email) en gekozen wachtwoord in en klik op inloggen. Je bent nu ingelogd in TOPdesk.

Het gebruik van TOPdesk

De startpagina

De startpagina biedt de volgende mogelijkheden:

  • Zoeken: in bestaande meldingen van je eigen organisatie of in de veelgestelde vragen.

  • Account: persoonlijk profiel en wachtwoord wijzigen.

  • Een melding maken: meldingen kunnen bestaan uit een storing, een probleem tijdens het gebruik van de Ons-applicaties of een vraag over het gebruik van bestaande functionaliteiten, die niet in onze handleidingen beantwoord worden.

  • Een taak indienen: taken kunnen onder meer bestaan uit het afronden van een certificaataanvraag, IP-adressen laten toevoegen of functionaliteit laten activeren.

  • Informatie over onze ondersteuning: hier is onder meer informatie te vinden over de werkwijze en mogelijkheden in onze dienstverlening.

  • Actuele storingen: indien er actuele storingen zijn, dan worden deze hier getoond. Door te klikken op de melding, wordt alle relevante informatie over de actuele storing weergegeven. Ook is het hier mogelijk om je in te schrijven op het actuele probleem. Je wordt dan automatisch op de hoogte gehouden bij updates over het probleem.

  • Mijn meldingen: hier is de status van eigen meldingen te bekijken.

Inhoudsopgave