resultaten voor '{{ lastSearched }}'

Bedoelde je soms ?

Bedoelde je soms ?

Geen resultaten gevonden.
Pincodegebruik in mobiele apps

Pincodegebruik in mobiele apps

In dit artikel wordt toegelicht hoe een pincode ingesteld of gewijzigd kan worden en wat men kan doen als een pincode meermaals fout is ingevoerd of als de pincode is vergeten.

Onze mobiele apps kunnen op diverse manieren beveiligd worden. Zo moet de gebruiker voor het vergrendelen en ontgrendelen van de app bijvoorbeeld gebruik maken van een pincode en/of biometrische verificatie. In deze handleiding bevat uitleg en aandachtspunten voor het instellen,gebruiken en wijzigen van de pincode.

Belangrijke aandachtspunten

  • Als een pincode is ingesteld in één van de geïnstalleerde apps op hetzelfde toestel, dan kun je de pincode voor alle Nedap apps gebruiken.

  • De app werkt met een sessieduur van 15 minuten, dus na 15 minuten de app niet gebruikt te hebben, moet de pincode opnieuw ingevoerd worden.

  • Indien de pincode 3 keer onjuist is ingevoerd, dan zal de toegang tot de app automatisch worden ingetrokken. Alle gegevens die betrekking hebben op de app zullen van het toestel worden gewist. Om de app weer te kunnen gebruiken, zal je opnieuw via het medewerkerportaal het het toestel moeten koppelen.

  • In het geval dat de pincode is vergeten, dient de applicatie te worden verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Op dat moment kan een nieuwe pincode worden ingevoerd.

Applicatie(s)
Inhoudsopgave