resultaten voor '{{ lastSearched }}'

Bedoelde je soms ?

Bedoelde je soms ?

Geen resultaten gevonden.
Ons Agenda: onbeschikbaarheid aangeven voor medewerkers

Ons Agenda: onbeschikbaarheid aangeven voor medewerkers

In dit artikel wordt toegelicht hoe afwezigheden van medewerkers toegevoegd en/of bewerkt kunnen worden in Ons Agenda.

Overzichtshandleidingen over Ons Agenda

Raadpleeg voor algemene en overzichtsinformatie de onderstaande overzichtshandleidingen over Ons Agenda:

Benodigde autorisaties

Raadpleeg de handleiding Ons Agenda: autorisaties voor informatie over de benodigde autorisatie(s).

Aandachtspunten

Ons Agenda kent standaard een vaste periode van 5 weken, waarin medewerkers geen (on)beschikbaarheden kunnen invoeren of bewerken. Deze periode kan aangepast worden in de applicatie-instellingen.

Onbeschikbaarheid invoeren voor medewerkers

  1. Ga naar de Ons Agenda applicatie en klik rechts boven in beeld op de knop Toevoegen.

    /topic-images/2019-08-07%2010_31_07-Ons%20Agenda_%205%20Augustus%20-%2011%20Augustus%20Week%2032%20-%202019_446.png
  2. Kies voor Onbeschikbaarheid maken.

    /topic-images/Onbeschikbaarheid%20toevoegen_447.png

    1. Vul de omschrijving in.

    2. Geef in vanaf en tot wanneer de onbeschikbaarheid geldt en geef aanvang- en eindtijd in (of de optie 'hele dag).

    3. Geef optioneel aan of de onbeschkbaarheid herhaald is.

    4. Klik op Opslaan.

Onbeschikbaarheid bewerken/verwijderen

  1. Ga naar de betreffende onbeschikbaarheid en ga er met de muis op staan, zodat het detailscherm verschijnt.

  2. Klik op Bewerken.

  3. Alle variabelen kunnen aangepast worden en de optie bestaat om de onbeschikbaarheid te verwijderen.

Applicatie(s)
Inhoudsopgave