Gebruik je als zorgorganisatie de Office-integratie niet? Houd dan rekening met het volgende:
Als een gebruiker een document inziet, moet je je ervan bewust zijn dat het document op het betreffende apparaat kan achterblijven. Het is aan jullie als zorgorganisatie om procedures en maatregelen te treffen, zodat veilig en verantwoord met deze documenten/bestanden wordt omgegaan. Zie ook: Gegevensopslag van documenten op apparaten.
Voor het inzien van documenten bij een cliënt, is een van de volgende taken nodig:
Basisinkijkrol
Cliëntdocumenten en de basisinformatie [van een cliënt] bekijken
Documenten [van een cliënt] inzien
Om te kunnen zoeken op labels via de zoekbalk in Documenten, is de onderstaande taak nodig:
Labels aan documenten [van een cliënt] toekennen
Voor het bewerken (archiveren, toevoegen, verwijderen, documentprullenbak leegmaken) van documenten bij een cliënt, is een van de volgende taken nodig:
Applicatiebeheer
Document [van een cliënt] bewerken
Document beheren
Om een document bij het uploaden te mogen voorzien van een bestaand label is een van de volgende taken nodig:
Documentlabels aanmaken en toewijzen
Documentlabels beheren, aanmaken en toewijzen
Labels aan documenten [van een cliënt] toekennen
Om documenten bij het uploaden te mogen voorzien van een nieuw, nog niet bestaand label, is een van de volgende taken nodig:
Documentlabels aanmaken
Documentlabels aanmaken en toewijzen
Documentlabels beheren, aanmaken en toewijzen
Ga naar de betreffende cliënt en klik op het tabblad Documenten.
Het is mogelijk dat een melding verschijnt dat documentbeheer niet goed is geconfigureerd. Neem in dat geval via een ticket contact op met Nedap Healthcare Support.
De vijf onderdelen van de pagina "Documenten" worden getoond: "Actueel", "Archief", "Prullenbak", "Zoeken", en "Uploaden".
In elk tabblad is de volgende informatie over een document terug te vinden:
Bestandsnaam
Documentomschrijving
Labels
De medewerker die het document geupload heeft
De uploaddatum