Gebruikers die beschikken over de juiste autorisatie kunnen via de knop 'Inzien' of 'Naslag' in Ons Dossier -> Overzicht -> Medicatie direct door naar de medicatie-informatie in Farmed. Wordt er gebruik gemaakt van de Farmed-SSO-koppeling? Dan hebben gebruikers direct toegang tot Farmed. Anders verschijnt er een link naar het inlogscherm van Farmed.
Is de knop niet zichtbaar? Dan heeft de medewerker ofwel geen inzagerechten, ofwel de Farmed-koppeling is niet goed geconfigureerd.
Melding: er is nog niet voorgeschreven
De melding 'Er is nog niet voorgeschreven voor de client en de client is daarom nog niet gesynchroniseerd. Laat de arts voorschrijven voor deze client.' verschijnt als er voor de betreffende cliënt nog niet eerder medicatie voorgeschreven is via het EVS. Hierdoor zijn de gegevens tussen beide applicaties (Ons Administratie en FarMedvisie) nog niet gesynchroniseerd. De arts/specialist bepaalt of een cliënt medicatie zal ontvangen.
Melding: inactieve zorgopname
De melding 'client heeft geen actieve zorgopname' verschijnt als de cliënt geen actieve zorgopname heeft. Het is dan niet mogelijk om de medicatie van de cliënt in te zien. In dit geval dient men ervoor te zorgen dat de cliënt een actieve zorgopname heeft.