resultaten voor '{{ lastSearched }}'

Bedoelde je soms ?

Bedoelde je soms ?

Geen resultaten gevonden.
Categorieën voor aanvullende diensten aanmaken en beheren

Categorieën voor aanvullende diensten aanmaken en beheren

Aanvullende diensten kunnen onderverdeeld zijn in categorieën. Deze handleiding beschrijft hoe deze categorieën te maken zijn.

Benodigde autorisaties

Om categorieën voor aanvullende diensten aan te maken of te beheren is een van de onderstaande autorisaties nodig:

  • Taak: Applicatiebeheer

  • Taak: Aanvullende diensten aanpassen en toewijzen

Categorie aanmaken

  1. Ga naar Beheer facturatie aanvullende diensten .

  2. /topic-images/Aanvullende%20diensten_923.png

    Om categorieën toe te kunnen voegen is het noodzakelijk een financieringsstroom aangemaakt te hebben. Meer hierover: Een financieringsstroom aanmaken voor aanvullende diensten.

    Klik op 'beheer categorieën' om een categorie toe te kunnen voegen.

  3. Je komt nu op de overzichtspagina. Hier zie je welke categorieën aanwezig zijn. Om een nieuwe categorie toe te voegen klik je op Voeg een categorie toe.

  4. Geef bij de omschrijving de naam van de categorie op en klik op opslaan.

  5. /topic-images/categorie%20aanvullende%20dienst_924.png

    De categorie is aangemaakt. Een overzicht van de bestaande categorieën wordt weergegeven. Hier zijn tevens de categorieën te verwijderen door op het kruisje onder verwijderen te klikken. In de kolom 'Toekenningen' wordt het aantal aanvullende diensten van deze categorie weergegeven. Door te klikken op 'voeg een categorie toe' is het mogelijk een nieuwe categorie toe te voegen.

  6. /topic-images/beheer%20aanvullende%20dienst_925.png

    Eenmaal terug bij het startscherm van de aanvullende diensten, is onder 'selecteer categorie' de reeds aangemaakte categorie te vinden. Er kan nu een aanvullende dienst toegevoegd worden. De handleiding hiervoor is te vinden in de link naar het stappenplan, zoals boven in deze handleiding is beschreven.

Applicatie(s)
Inhoudsopgave