Handmatig nieuwe medewerkers toevoegen en basisgegevens bewerken
In deze handleiding lees je hoe je een nieuwe medewerker in Ons Administratie aanmaakt, welke rechten diegene nodig heeft om in te loggen en hoe je de basisgegevens van een bestaande medewerker bewerkt.
Een medewerker toevoegen in Ons Administratie
Nieuwe medewerkers hebben een rol met een van de onderstaande taken nodig om in te kunnen loggen bij Ons-applicaties:
Voeg bovenstaande taken aan een standaardrol toe, zodat deze automatisch aan een nieuwe medewerker worden toegewezen. Zie Ons Autorisatie: automatische rollen beheren voor meer informatie.
-
Ga naar
-
Er verschijnt een scherm om de gegevens van de medewerker in te voeren:
In dit scherm kun je de basisgegevens van de medewerker invullen. De meeste velden spreken voor zich.
-
Klik na het invullen van de gegevens op . Je wordt dan doorgestuurd naar de medewerker:
Gegevens van een medewerker aanpassen
-
Ga naar een medewerker en klik op .
-
Er verschijnt een scherm om de gegevens van de medewerker in te voeren:
In dit scherm kun je de basisgegevens van de medewerker bewerken. De meeste velden spreken voor zich.
-
Klik na het invullen van de gegevens op . Je wordt dan doorgestuurd naar de medewerker: