In het TOPdesk-ticket moet een lijst worden aangeleverd met alle cliëntnummers van de cliënten naar wie de uitvraag toe moet worden gestuurd.
Tickets worden in principe de volgende werkdag opgepakt en hoeven niet ruim van tevoren worden ingediend. We raden aan kort voor aanvang van het uitvragen van de PREM een ticket aan te maken, zodat je de meest actuele lijst met cliënten en cliëntnummers meestuurt.
Van die cliënten hebben we het volgende nodig:
-
Cliëntnummers: Via draai je eenvoudig een lijst met alle cliënten of alle cliënten per locatie uit met daarin alle cliëntnummers
-
Naam van ZorgkaartNederland-locatie: Zoek op ZorgkaartNederland de juiste naam en/of URL van de locatie. Vallen alle cliënten onder dezelfde locatie? Geef dan eenmaal per document aan om welke locatie op ZorgkaartNederland het betreft. Als de cliënten onder meerdere locaties vallen, voeg dan per cliënt de juiste locatienaam toe.
Het via gegenereerde bestand moet een beetje opgeschoond worden. Dit kan het makkelijkst met Excel. Verwijder alle cliënten die niet in aanmerking komen voor de PREM Wijkverpleging en alle kolommen behalve het cliëntnummer. Sla het bestand vervolgens op als .csv-bestand. Het bestand ziet er als volgt uit:
Download hier het .csv-voorbeeldbestand. Het .csv bestand kun je in Excel openen om te bekijken hoe je de data moet structureren. Het .csv-bestand kun je in Excel openen om te bekijken hoe je de data moet structureren. Zorg dat je bij het aanleveren van de data de structuur uit de voorbeeldafbeelding aanhoudt. Het voorbeeldbestand is kommagescheiden en kan over één regel in de kolom weergegeven worden. Scheid in dat geval de kolommen handmatig en structureer de data zoals aangegeven. Sla vervolgens het bestand op als CSV (kommagescheiden).
Aanvraag via TOPdesk
Je doet de daadwerkelijke aanvraag aan ons via het TOPdesk-ticket. Bij het aanmaken van het ticket word je gewezen op de kosten van gebruik. Deze dienst wordt verder aangeboden onder dezelfde voorwaarden als het contract dat je organisatie heeft met Nedap Healthcare voor het leveren van het Ons EPD. Het ticket bevat 4 velden voor de configuratie van de PREM Wijkverpleging, waarvan twee verplichte velden:
-
AGB-code van de organisatie (verplicht)
-
KvK-nummer van de organisatie (verplicht)
-
Telefoonnummer van de organisatie (optioneel)
-
ZorgkaartNederland-locatie (optioneel) als er maar één locatie gekoppeld hoeft te worden
Verder moet uiteraard het bestand met cliëntnummers uit stap 1 worden toegevoegd.
Controle van logo
Op de uitnodiging drukken wij het logo van jullie organisatie. In het ticket vragen we te controleren of het logo van jullie organisatie in Ons juist is. Hierover vind je meer informatie in Organisatielogo aanpassen.
Het opgegeven telefoonnummer vermelden we in de brief, zodat de cliënt contact kan opnemen in geval van vragen. Vul je in het ticket geen telefoonnummer in, dan gebruiken we het algemene telefoonnummer van jullie organisatie, zoals dat in Ons bekend is.