Als handmatig vanuit Ons Administratie zorgregels zijn toegevoegd, dan zal er geen icoontje zichtbaar zijn.
Dit icoon geeft aan dat de zorgregels in het arrangement als zijnde op afspraak gearrangeerd zijn. Hierdoor worden de gearrangeerde uursoorten automatisch omgezet in zorgregels.
Deze zorgregel is ingevoerd in het medewerkerportaal.
Deze zorgregel is geregistreerd met de TouchPro telefoon.
Deze zorgregel is geregistreerd met de TouchPro telefoon, waarbij handmatig is verdeeld of een indirecte uursoort is geregistreerd.
Zie ook: TouchPro toegelicht
Deze zorgregel komt voort uit een automatische koppeling met Ons Planning wanneer gebruik gemaakt wordt van het principe 'planning is realisatie'.
Deze zorgregel kan voortkomen uit twee bronnen:
Een automatische koppeling met Ons Planning. Wanneer gebruik gemaakt wordt van het principe 'rooster is realisatie' zal de zorgregel met dit icoon te zien zijn.
Ook wordt hetzelfde icoon gebruikt in het geval dat de zorgregel vanuit Ons Agenda is geregistreerd.
In Ons Administratie is het mogelijk om een medewerker in te voeren die als onderaannemer wordt aangevinkt. Dat betekent dat vele restricties die normaal voor medewerkers gelden, zoals geen overlap tussen registraties, niet van toepassing zijn. Deze registraties worden d.m.v. een import in Ons Administratie ingevoerd.
Zodra regels in Groepszorg worden gefiatteerd, worden deze als gefiatteerde zorgregels in Ons Administratie geplaatst.
Zie ook: Ons Groepszorg: toegelicht
Dit icoontje geeft aan dat de zorgregels afkomstig zijn uit de mobiele app Ons Vandaag.
Zie ook: Ons Vandaag: toelichting
Dit icoontje geeft aan dat een zorgregel voortkomt uit een tijdregistratie van een Ons Dossier-rapportage.
Zie ook: Ons Dossier: rapporteren.
Deze zorgregels zijn gekomen vanuit de iO Smart, welke uitgelezen zijn middels een docking station.
Deze zorgregels zijn gekomen vanuit de iO Smart, welke uitgelezen zijn middels een docking station waarbij een indirecte uursoort geregistreerd is, of de automatische verdeling van de zorgduur handmatig in het apparaatje door de medewerker is aangepast.
Registraties met de iO Smart worden sinds 2019 niet meer ondersteund.