Bedoelde je soms ?
Als handmatig vanuit Ons Administratie zorgregels zijn toegevoegd, dan zal er geen icoontje zichtbaar zijn.
Zie ook Zorgregels corrigeren (via overzicht medewerker)
Dit icoon geeft aan dat de zorgregels in het arrangement als zijnde op afspraak gearrangeerd zijn. Hierdoor worden de gearrangeerde uursoorten automatisch omgezet in zorgregels.
Zie ook: Zorgarrangement vastleggen en beheren
Deze zorgregel is ingevoerd in het medewerkerportaal.
Zie ook: Ons Medewerkerportaal: registreren toegelicht
Deze zorgregel is geregistreerd met de TouchPro telefoon.
Deze zorgregel is geregistreerd met de TouchPro telefoon, waarbij handmatig is verdeeld of een indirecte uursoort is geregistreerd.
Zie ook: TouchPro toegelicht
Deze zorgregel komt voort uit een automatische koppeling met Ons Planning wanneer gebruik gemaakt wordt van het principe 'planning is realisatie'.
Zie ook: Ons Planning: registraties configureren
Deze zorgregel kan voortkomen uit twee bronnen:
Een automatische koppeling met Ons Planning. Wanneer gebruik gemaakt wordt van het principe 'rooster is realisatie' zal de zorgregel met dit icoon te zien zijn.
Ook wordt hetzelfde icoon gebruikt in het geval dat de zorgregel vanuit Ons Agenda is geregistreerd.
In Ons Administratie is het mogelijk om een medewerker in te voeren die als onderaannemer wordt aangevinkt. Dat betekent dat vele restricties die normaal voor medewerkers gelden, zoals geen overlap tussen registraties, niet van toepassing zijn. Deze registraties worden d.m.v. een import in Ons Administratie ingevoerd.
Zie ook: Gegevens importeren via XML-bestanden
Zodra regels in Groepszorg worden gefiatteerd, worden deze als gefiatteerde zorgregels in Ons Administratie geplaatst.
Zie ook: Ons Groepszorg: toegelicht
Dit icoontje geeft aan dat de zorgregels afkomstig zijn uit de mobiele app Ons Vandaag.
Zie ook: Ons Vandaag: toelichting
Dit symbool geeft aan dat een zorgregel voortkomt uit een tijdregistratie van een Ons Dossier-rapportage.
Zie ook: Ons Dossier: rapporteren.
Deze zorgregels zijn gekomen vanuit de iO Smart, welke uitgelezen zijn middels een docking station.
Deze zorgregels zijn gekomen vanuit de iO Smart, welke uitgelezen zijn middels een docking station waarbij een indirecte uursoort geregistreerd is, of de automatische verdeling van de zorgduur handmatig in het apparaatje door de medewerker is aangepast.
Registraties met de iO Smart worden sinds 2019 niet meer ondersteund.
Er kunnen iconen getoond worden om te waarschuwen voor fouten en mogelijke onjuiste gegevens.
Deze melding wordt getoond in het geval er gegevens niet volledig correct zijn. Bij het doorklikken op de regel, wordt de exacte reden getoond. Het is raadzaam om de melding op te lossen. Deze melding heeft geen directe gevolgen voor financiële processen.
Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat deze melding zich voordoet indien de betreffende medewerker geen overeenkomstig deskundigheidsprofiel heeft.
Dit rode vraagteken geeft aan dat er problemen zijn met de zorgregel die eerst handmatig opgelost moeten worden. Bij het doorklikken op de regel, wordt de exacte reden getoond.
Deze rode vraagtekens moeten opgelost worden, omdat er anders geen correcte doorverwerking is naar o.a. financiële processen.
Voorbeelden:
Geen juiste begin- of eindtijd van de zorgregel op de betreffende dag, of een zorgregel op een voorgaande dag die 24 uur doorloopt en daardoor voor overlapt zorgt.
Geen deskundigheid bij de medewerker op de betreffende dag.
Geen geldige organisatorische eenheid van de medewerker op de betreffende dag.
Deze waarschuwing is zichtbaar bij de totalen en geeft per product aan of er te veel of te weinig zorg is geleverd ten opzichte van het arrangement. Een grijze vink geeft aan dat de geleverde zorg binnen de bandbreedte valt.