Rondom zorgplannen en rapportages zijn diverse autorisatie-instellingen mogelijk.
Informatie over de diverse mogelijkheden voor rapportages is te vinden in Autorisaties rondom rapportages.
Informatie over de diverse mogelijkheden voor zorgplannen is te vinden in Autorisaties rondom zorgplannen.
Je kunt de doelen in een zorgplan sorteren op alfabetische volgorde. Ga hiervoor naar de Algemene dossier-instellingen en schakel de optie Sorteer doelen op alfabetische volgorde in. De werking van deze optie is als volgt:
Uitgeschakeld (standaard): de zorgdoelen worden chronologisch (aanmaakdatum/-tijdstip) gesorteerd.
Ingeschakeld: de zorgdoelen worden op alfabetische volgorde gesorteerd.
Ga naar de cliënt en klik op
.Om een rapportage op doel te maken: klik bij het actuele zorgplan bij het doel op
.Maak de rapportage aan en sla op.
Ga naar de cliënt en klik op
.Om een voortgangsrapportage te maken: klik bij het actuele zorgplan bij het gewenste doel op
.Kies de juiste mate van voortgang en vul de voortgangsrapportage aan met een notitie.
Om op te slaan, klik op
.Aangemaakte doel- en voortgangsrapportages zijn zowel terug te vinden in het Zorgplan onder
als op de het Rapportage-overzicht onder het tabblad Op beide plekken is het mogelijk om de weergegeven raportages te filteren op bijvoorbeeld rapportagetype of deskundigheid.