resultaten voor '{{ lastSearched }}'

Bedoelde je soms ?

Bedoelde je soms ?

Geen resultaten gevonden.
Ons Vandaag: FAQ

Ons Vandaag: FAQ

Overzicht van veelgestelde vragen met antwoorden over het gebruik van Ons Vandaag

Welke acties kan ik uitvoeren in Ons Vandaag?

In het Instellingenscherm (te bereiken via het linkermenu in de app) staan verschillende acties die je kunt uitvoeren in de planning en in de werkstaat van de app. Het wel of niet door kunnen voeren van deze acties staat aangegeven door middel van een Ja of een Nee. Welke acties doorgevoerd kunnen worden, is in te richten door de applicatiebeheerder van de zorgorganisatie in het weekkaartprofiel van de gebruiker.

Waarom kan ik een cliënt niet vinden

Dit kan voorkomen als je in Ons Vandaag op zoek gaat naar een cliënt die niet in de planning voorkomt of als je een ongepland bezoek wilt toevoegen. In dit geval is het zeer waarschijnlijk dat je geen rechten hebt om gegevens van deze cliënt in te zien.

Waarom zie ik geen + in de planning om een ongepland bezoek toe te voegen?

De functionaliteit is handmatig in te schakelen via het instellingenmenu in de app. Hoe ongeplande bezoeken kunnen worden toegevoegd, staat beschreven in Ons Vandaag: ongeplande bezoeken registreren.

Waarom kan ik mijn bezoek niet aanpassen?

Dit komt omdat dit niet in jouw weekkaartprofiel is ingesteld. Zie het kopje hierboven Welke acties kan ik uitvoeren in Ons Vandaag? voor meer informatie.

Waarom kan ik mijn bezoek niet annuleren?

Dit komt omdat dit niet in jouw weekkaartprofiel is ingesteld. Zie het kopje hierboven Welke acties kan ik uitvoeren in Ons Vandaag? voor meer informatie.

Waarom zie ik geen + in de Werkstaat om tijd toe te voegen?

De mogelijkheid om directe of indirecte tijd toe te voegen in de werkstaat, is afhankelijk van de instellingen in het weekkaartprofiel. In het instellingenscherm van de app (te bereiken via het linkermenu in de app) zie je of dit bij jou ingesteld is in het weekkaartprofiel. Zie vervolgens Welke acties kan ik uitvoeren in Ons Vandaag? hierboven voor meer informatie.

Ik heb de planning gewijzigd, maar mijn wijzigingen zijn niet overgenomen in mijn werkstaat. Hoe komt dat?

Heb je als gebruiker wijzigingen in jouw planning aangebracht, bijvoorbeeld via wijzigingen op bestaande bezoeken en via het toevoegen van ongeplande bezoeken? Dan moet je de gewijzigde planning diezelfde dag vóór middernacht (00:00 uur) registreren via 'Uren registreren -> 'Doorgaan'. Doe je dit niet uiterlijk voor middernacht? Dan wordt automatisch de oorspronkelijke planning (zonder de aangebrachte wijzigingen) doorgezet naar jouw werkstaat.

Zit er een deadline op het registreren en doorsturen van een gewijzigde planning?

Ja. Het antwoord op deze vraag vind je bij de vraag 'Ik heb de planning gewijzigd, maar mijn wijzigingen zijn niet overgenomen in mijn werkstaat. Hoe komt dat?'

Applicatie(s)
Inhoudsopgave