resultaten voor '{{ lastSearched }}'

Bedoelde je soms ?

Bedoelde je soms ?

Geen resultaten gevonden.
Excelrapportages in- of uitschakelen

Excelrapportages in- of uitschakelen

Het is mogelijk om rapportages in- of uit te schakelen. Deze mogelijkheid bestaat om gegevens op meer plekken af te schermen. Ook ontstaat hierdoor een overzichtelijker geheel; rapportages die binnen de organisatie niet worden gebruikt zullen ook niet voor de gebruikers zichtbaar zijn.

Benodigde autorisaties

Om rapportage-instellingen te wijzigen heb je de volgende autorisatie nodig:

  • Taak: Applicatiebeheer

Navigeren naar rapportage-instellingen

Om rapportages in- of uit te schakelen ga je naar Beheer Instellingen Overige instellingen Rapportage-instellingen .

/topic-images/Rapportage%20instellingen_760.png

In het bovenstaande overzicht kan je de gewenste rapportage aan of uit vinken en de wijzigingen opslaan.

Opmerking

  • Alle mogelijke rapportages worden in dit overzicht getoond; het kan zijn dat rapportages niet zichtbaar zijn en daarom de rapportage überhaupt niet te gebruiken is. Dergelijke rapportages worden wel in dit overzicht getoond.

  • De rapportages Medewerkers met een account en Medewerkers zonder account zijn rapportages die te vinden zijn onder Beheer Instellingen Overige instellingen Accounts .

Applicatie(s)
Inhoudsopgave