De medische beleidsonderwerpen die voor de gebruikers beschikbaar moeten zijn, kunnen ingesteld worden in Ons. Volg hiervoor de onderstaande stappen:
-
Ga in Ons Administratie naar .
-
Klik op .
-
Om een nieuw onderwerp aan te maken, klik op .
Om de inrichting van een bestaand onderwerp aan te passen, klik je op de naam van het onderwerp.
-
In beide gevallen verschijnt een vervolgpagina met dezelfde invulvelden. Pas de gegevens bij een bestaand onderwerp aan of vul deze bij een nieuw onderwerp in en sla op.
Diverse velden toegelicht:
-
Synoniem voor: Om het zoeken op thema voor de gebruiker te vergemakkelijken, is het mogelijk synoniemen in te voeren, zodat ook bij verschillende soorten benamingen toch hetzelfde resultaat wordt gevonden.
-
Snomed: Bij elk onderwerp kan een bijbehorende Snomed-codering ingesteld worden.
-
Favoriet: Onderwerpen met dit vinkje worden bij het aanmaken van nieuw medisch beleid bij een cliënt direct in een standaard lijst getoond. De gebruiker hoeft hier dus niet op te zoeken en kan per favoriet onderwerp gelijk een beslissing selecteren.
De volgorde waarin de medische beleidsonderwerpen in de Dossier-instellingen worden aangemaakt, bepaalt in welke volgorde de onderwerpen zichtbaar zijn in het medisch beleid van de cliënt.