resultaten voor '{{ lastSearched }}'

Bedoelde je soms ?

Bedoelde je soms ?

Geen resultaten gevonden.
Cliëntagenda: Afwezigheidsrapportage uitdraaien

Cliëntagenda: Afwezigheidsrapportage uitdraaien

In dit artikel wordt uitgelegd hoe een afwezigheidsrapportage gemaakt kan worden in de cliëntagenda en welke informatie daaruit gehaald kan worden.

Raadpleeg voor algemene informatie en een overzicht van alle handleidingen over de cliëntagenda Cliëntagenda: configuratie en gebruik

Benodigde autorisatie

Informatie over relevante autorisaties is te vinden in:Cliëntagenda: configuratie en gebruik.

Afwezigheidsrapportage gebruiken

  1. Ga naar Rapporten Cliënten en klik onder Cliëntgegevens op Afwezigheidsrapportage.

  2. Selecteer het tijdsbestek, één of meer cliënten en eventueel de afwezigheidsredenen.

  3. Klik op de groene knop Maak rapport.

  4. In het gemaakte Excel-rapport wordt per regel een cliënt getoond. Indien de cliënt afwezig is, wordt dit met een kruisje op de betreffende dag aangegevens. Weekenddagen zijn donkerblauw gekleurd.

Applicatie(s)
Inhoudsopgave