resultaten voor '{{ lastSearched }}'

Bedoelde je soms ?

Bedoelde je soms ?

Geen resultaten gevonden.
Cliëntafwezigheid registreren in de cliëntagenda

Cliëntafwezigheid registreren in de cliëntagenda

In dit artikel wordt toegelicht hoe een afwezigheid van een cliënt geregistreerd kan worden in de cliëntagenda.

Raadpleeg voor algemene informatie en een overzicht van alle handleidingen over de cliëntagenda Cliëntagenda: configuratie en gebruik

Benodigde autorisatie

Informatie over relevante autorisaties is te vinden in:Cliëntagenda: configuratie en gebruik.

Taak registreren

  1. Ga naar de betreffende cliënt en klik op het tabblad "Agenda".

  2. /topic-images/2019-08-14%2014_26_33-Window_484.png

    Een afwezigheid kan geregistreerd worden door ofwel op de standaard groene knop Toevoegen(1) te klikken ofwel door bij de betreffende dag rechtsboven op Toevoegen(2) te klikken.

    /topic-images/2019-08-14%2014_28_54-Window_485.png
  3. Klik op Afwezigheidsregistratie.

    /topic-images/2019-09-03%2011_08_58-Ons_530.png
  4. Vul de datum en reden van afwezigheid in en eventueel een notitie. Zie deze handleiding voor uitleg over de configuratie van afwezigheidsredenen

  5. Klik op Opslaan.

    /topic-images/2019-09-03%2011_14_30-Ons_531.png
  6. In de cliëntagenda is nu te zien dat de cliënt afwezig is, te herkennen aan het rode icoontje voor het tijdstip.

Applicatie(s)
Inhoudsopgave