resultaten voor '{{ lastSearched }}'

Bedoelde je soms ?

Bedoelde je soms ?

Geen resultaten gevonden.
Ons Clientagenda: afwezigheid beheren

Ons Clientagenda: afwezigheid beheren

In dit artikel wordt toegelicht hoe een afwezigheid van een cliënt geregistreerd kan worden in de cliëntagenda.

Raadpleeg voor algemene informatie en een overzicht van alle handleidingen over de cliëntagenda Cliëntagenda: configuratie en gebruik

Benodigde autorisatie

Informatie over relevante autorisaties is te vinden in:Cliëntagenda: configuratie en gebruik.

Afwezigheid aanmaken

  1. Ga naar de agenda van de cliënt via Ons Dossier.

    /topic-images/484_agenda%20beheren_484.png
  2. Klik op Afwezigheid.

  3. Vul de datum en reden van afwezigheid in en eventueel een notitie. Zie deze handleiding voor uitleg over de configuratie van afwezigheidsredenen

  4. Klik op Opslaan. In de cliëntagenda is nu te zien dat de cliënt afwezig is, te herkennen aan het rode icoontje voor het tijdstip.

Afspraak bewerken of verwijderen

Om afspraken te bewerken of te verwijderen:

  • Ga naar de agenda van de betreffende cliënt.

  • Klik op het icoon om te bewerken (potlood) of verwijderen (prullenbak)

Applicatie(s)
Inhoudsopgave