resultaten voor '{{ lastSearched }}'

Bedoelde je soms ?

Bedoelde je soms ?

Geen resultaten gevonden.
Aloha: werking van PREM Wijkverpleging

Aloha: werking van PREM Wijkverpleging

PREM Wijkverpleging activeren

  1. Vraag via een ticket op TopDesk de taak Activeren PREM Wijkverpleging 20XX aan. Bij het aanmaken van de taak word je op de kosten van gebruik gewezen.

    Bij het aanmaken van deze taak word je gewezen op de kosten van gebruik. Deze dienst wordt verder aangeboden onder dezelfde voorwaarden als het contract dat uw organisatie heeft met Nedap Healthcare voor het leveren van het Ons ECD.

  2. Het ticket bevat 4 velden voor de configuratie van de PREM Wijkverpleging, waarvan twee verplichte velden voor de AGB-code en het KvK-nummer van de organisatie en twee optionele velden: een telefoonnummer van de zorgorganisatie dat een cliënt kan gebruiken om hulp te vragen en de ZorgkaartNederland-locatie wanneer er maar 1 locatie gekoppeld hoeft te worden.

  3. In het ticket is het mogelijk om een .csv-bestand (of Excel) toe te voegen met alle cliëntnummers van de cliënten naar wie de uitvraag toe gestuurd moet worden. Voeg het bestand alleen toe als de uitvraag ook binnenkort gedaan moet worden.

    Van die cliënten hebben we het volgende nodig:

    • Cliëntnummers: Via Rapporten Cliënten Detailgegevens per cliënt draai je eenvoudig een lijst met alle cliënten of alle cliënten per locatie uit met daarin alle cliëntnummer.

    • Naam (en/of URL) van ZorgkaartNederland-locatie: Zoek op ZorgkaartNederland de juiste naam en/of URL van de locatie. Vallen alle cliënten onder dezelfde locatie? Geef dan eenmaal per document op welke locatie op ZorgkaartNederland het betreft. Als de cliënten onder meerdere locaties vallen, voeg dan per cliënt de juiste locatienaam toe.

    Zo'n bestand ziet er als volgt uit:

    /topic-images/Aloha_1359.jpg

    Wij leveren voor het .csv-bestand een voorbeeldbestand aan en geven aan wanneer wij de meest recente lijst kunnen ontvangen, zodat de uitnodigingen daarna vlot verstuurd kunnen worden.

Download hier het .csv-voorbeeldbestand. Het .csv bestand kun je in Excel openen om te bekijken hoe je de data moet structureren.

Zorg dat je bij het aanleveren van de data de structuur uit de voorbeeldafbeelding aanhoudt. Het voorbeeldbestand is kommagescheiden en kan over één regel in de kolom weergegeven worden. Scheid in dat geval de kolommen handmatig en structureer de data zoals aangegeven. Sla vervolgens het bestand op als CSV (kommagescheiden).

Organisatielogo controleren

Voordat je de uitnodigingen via Aloha gaat versturen, adviseren we je om te controleren of je je organisatielogo hebt ingesteld. Hierover vind je meer informatie in Organisatielogo aanpassen.

Wil je weten hoe de uitnodiging eruitziet? In onze handleiding over het cliëntperspectief staat een voorbeeld van een uitnodiging waarbij het organisatielogo van Nedap is.

Vervolgscenario's

Nadat je bovenstaande stappen hebt uitgevoerd, starten deze scenario's in onderstaande volgorde:

  • Nedap benadert de cliënten nu digitaal via Caren op basis van de gegevens uit de Ons-applicaties. In de uitnodiging staat een link naar de digitale vragenlijst. De functionaliteit voor familieberichten dient hiervoor dus aan te staan in Caren.

  • Als er geen Caren-account beschikbaar is, wordt een brief naar de cliënt verstuurd. Deze brief bevat een QR-code die naar de vragenlijst verwijst en een code die de cliënt op de website van Aloha kan invullen om de vragenlijst te openen.

    Alleen bij het versturen van een brief worden de briefkosten in rekening gebracht.

  • Wij versturen geen uitnodigingen naar cliënten die zijn overleden of van wie geen geldige contactgegevens bekend zijn. Of er cliënten zijn die om deze redenen niet worden uitgenodigd en om hoeveel cliënten dit gaat, kunnen we alleen achteraf rapporteren, tenzij het om een aanzienlijk percentage gaat.

Inhoudsopgave